Heinz Optioner


Kraft Heinz Company KHC Option Chain. Real-Time efter timmar Pre-Market News. Flash Citat Sammanfattning Citat Interactive Charts Standard Setting. Please observera att när du gör ditt val kommer det att gälla alla framtida besök på Om, när som helst, Du är intresserad av att återgå till våra standardinställningar. Vänligen välj Standardinställning ovan. Om du har några frågor eller stöter på några problem med att ändra standardinställningarna, vänligen maila. Bekräfta ditt val. Du har valt att ändra standardinställningen för citatet Sök Det här är nu din standard målsida om du inte ändrar din konfiguration igen eller om du tar bort dina cookies. Är du säker på att du vill ändra dina inställningar. Vi har en tjänst att fråga. Avaktivera din annons blockerare eller uppdatera dina inställningar för att säkerställa att Javascript och cookies är aktiverade så att vi kan fortsätta att förse dig med de förstklassiga marknadsnyheterna och uppgifterna du kommer att förvänta oss från oss. HJ Heinz Company HNZ. HJ Heinz Company NYSE HNZ gör bearbetade foo d produkter som kryddor, såser och frysta livsmedel Företaget är mest känt för sitt namnnamn Heinz ketchup, som har 60 marknadsandelar i USA, 70 i Kanada och 78 i Storbritannien. 1 Heinz andra produktlinjer innehåller kryddor och såser såsom salladsdressing och sojasaus, frysta mat, soppor, bönor och pasta måltider och spädbarnsmat Bolagets 15 toppmärken, inklusive flaggskeppet Heinz-varumärket, utgör över 70 av den totala försäljningen 2 I FY 2010 hade Heinz försäljning av Nästan 10 5 miljarder med en nettoinkomst på 864 9 miljoner 3.Heinz har tillbringat en bra del av det senaste decenniet omstrukturering av sin verksamhet, sänka mindre lönsamma varumärken och istället fokusera mer pengar på marknadsföring och produktutveckling 4 Företagets förnyade effektivitet har nyligen Har testats av stigande råvarupriser som driver upp kostnaden för att tillverka och förpacka mat - hög fruktos majssirap är en viktig ingrediens i nästan alla Heinz-produkter och olja är raffinerad för att göra plastflaskor till såser och konditorivaror O verview. Error skapar thumbnail. Many of Heinzs produkter är beredda av recept utvecklade i egna laboratorier och experimentella kök. Efter att ingredienserna har valts skickas de till ett av bolagets 68 ägda fabriker eller 9 hyrda fabriker som ska bearbetas Metoder för behandling innefattar sterilisering, homogenisering, kylning, frysning, betning, torkning, frystorkning, bakning och extrudering. För att erhålla en del av vissa råvaror såsom tomater, gurkor, potatis och några andra frukter och grönsaker Företaget gör säsongskontrakt med jordbrukare, vilket ger ett visst skydd mot volatila råvarupriser, till exempel om priset på tomater plötsligt skyrockets, kan Heinz fortfarande köpa dem till det låga priset som avtalats i kontraktet. Andra produkter som mejeri Kött, socker, sötningsmedel, kryddor, mjöl och andra frukter och grönsaker köps på den öppna marknaden 6. Företagets kärna 15 varumärken stod för 70 av den totala försäljningen Emerging markets genererar för närvarande 15 av bolagets totala försäljning, men Heinzs mål är att få dem att generera 25 av vinsten till 2016 och upp till 40 på lång sikt 7 Företaget visar 11 6 marknadsandelar i frusen middagsmat. FY2011 Q1 Earnings Summary. Generated intäkter om 2 48 miljarder, en ökning med 1 6 från första kvartalet 2010 ökade resultatet 13 till 240 miljoner. FY011 Q2 Earnings Summary. Revenues var 2 6 miljarder, en minskning med 1 2 från föregående års intäkter för Kvartalet ökade 8 6 till 251 4 miljoner. FY2011 Q3 Earnings Summary. Posted tredje kvartalet resultat 273 9 miljoner eller 0 85 EPS, upp från 228 5 miljoner eller 0 72 EPS samma kvartal förra året 8.Revenues ökade 2 till 2 72 miljarder som matchade analytiker konsensus estimates. Segment Information. North amerikanska konsumentprodukter omfattar verksamheter i USA i Kanada, särskilt tillverkning, marknadsföring och försäljning av ketchup, kryddor, såser, pasta måltider, förrätter och snacks till livsmedelsbutiker. Andra populära compa Nya ägda varumärken inkluderar Classico, Jack Daniels, Bella Rosa, Viktvaktare, Bagel Bites, Boston Market, TGI Friday s, Lea Perrins och HP Heinz äger mat - och licensrättigheter för dessa olika varumärken. Wal-Mart WMT är bolagets största kunden står för ungefär en tiondel av försäljningen 9.US Foodservice som liknar det nordamerikanska konsumentproduktsegmentet, men handlar om kommersiella barer, restauranger, fritidsanläggningar, automater, uttag och icke-kommersiella skolor, sjukhus, fängelser, Militära livsmedelsbutiker och distributörer. Europe omfattar verksamheten i Europa av produkter i alla kategorier Andra populära företagsägda varumärken inkluderar Orlando, Karvan Cevitam, Viktvaktare, Brinta, Nipiol och Plasmon. Asien Pacific omfattar verksamheten i Nya Zeeland, Australien, Japan , Kina, Sydkorea, Indonesien och Singapore av produkter i alla kategorier Andra populära företagsägda varumärken inkluderar Tim Piper, Wattie s, ABC, Bruno och Winna. Företaget planerar att börja producera ucing barnmat på växter i Kina och Ryssland och att odla barnnäringsverksamheten i Indien Babymat är företagets högsta marginalprodukt, men står bara för 11 av intäkterna 1 1 miljard företaget är världens femte största företag i total babymat Kinas barnmjölksersättningsmarknad uppskattas vara 2-3 7 miljarder kronor och Heinz har redan 3 1 marknadsandel med 48 andelar av beredda barnmatmarknaden. Ett par konkurrenter i Kinas s livsmedelsmarknad kan vara potentiella övertagande mål, särskilt som Heinz Fortsätter den globala konsolideringsutvecklingen på babymatmarknaden efter Nestles förvärv av Gerber och Danones köp av Numico 10.Rest of World inkluderar verksamhet i Afrika, Indien och Latinamerika av produkter i alla kategorier Andra populära varumärken inkluderar Wellington S Complan, Glucon D, John West och Banquete. Produkter som andel av totalinkomst 11. Trend och styrkor. Rising commodities Priser tvingar Heinz att göra svåra val. förmåga att erhålla råvaror som inkluderar jordbruksvaror som tomater gurkor, potatis, mjöl till förmånliga priser är en väsentlig del av företagets framgång. Högre råvarupriser innebär att högre produktionskostnader för företaget, vilket tvingar företaget att antingen höja Priserna på sina produkter genom att belasta konsumenten eller ta själva bördan genom att absorbera de högre kostnaderna och minska vinstmarginalen. Många variabler påverkar tillgången på dessa varor, såsom regeringens politik och reglering, skördebrist på grund av sjukdom eller Skadliga väderförhållanden, negativa väderförhållanden eller andra oförutsedda omständigheter. Konsumenternas uppgift att byta mot hälsosamare livsmedel. Som konsumenter har blivit mer medvetna om hälsan har de visat en växande efterfrågan på hälsosammare alternativ i alla livsmedelskategorier. Genom att förbereda denna våg av konsumenternas känsla införde Heinz en Certifierad ekologisk ketchup Heinz Organic Ketchup och Heinz Light, vilken ar e låg sockerketchup samt ett antal andra hälsosamma alternativ Den största konkurrenten på den organiska ketchupmarknaden är ett privat företag som gör Annie s Organic Ketchuppetitor Analysis. Eftersom Heinz tillverkar ett brett sortiment av produkter som säljer på olika marknader står företaget inför Konkurrens från både stora företag med en diversifierad produktlinje och mindre företag med mindre fokus. På marknaden för konserver och soppar är Campbell Soup Company CPB och ConAgra Foods CAG Heinz direkta konkurrenter. HJ Heinz Company HNZ. HJ Heinz Company NYSE HNZ gör bearbetade livsmedelsprodukter som kryddor, såser och frysta livsmedel. Företaget är mest känt för sitt namnnamn, Heinz ketchup, som har 60 marknadsandelar i USA, 70 i Kanada och 78 i Storbritannien. 1 Heinz andra produktlinjer inkluderar kryddor och såser som salladsdressing och sojasås, frusen mat, soppor, bönor och pasta måltider och spädbarnsmat. Företagets 15 främsta varumärken, inklusive flaggskeppet Heinz-märket, fyller över 70 av den totala försäljningen 2 Heinz omsatte i nästan 2010 med nästan 10 5 miljarder med en nettoinkomst på 864 9 miljoner 3. Heinz har spent en bra del av det senaste decenniet omstrukturerat sin verksamhet och sänkt mindre lönsamma varumärken och istället fokuserar mer pengar på marknadsföring och produktutveckling 4 Företagets förnyade effektivitet har nyligen testats av stigande råvarupriser som ökar kostnaderna för tillverkning och förpackning av mat. - Hög fruktos majssirap är en viktig ingrediens i nästan alla Heinz-produkter och olja är förfinad för att göra plastflaskor till såser och konditorier. Översikt. Skapa miniatyrbild. Många av Heinzs produkter är tillverkade av recept som utvecklats i egna laboratorier och experimentella kök. Efter att ingredienserna har valts skickas de till ett av företagets s 68 ägda fabriker eller 9 hyrda fabriker som ska bearbetas Metoder för behandling innefattar sterilisering, homogenisering, kylning, frysning, betning, torkning, frystorkning, bakning och extrudering. För att få en del av vissa råvaror som tomater, gurkor, potatis och några andra frukter och grönsaker gör företaget före säsong terminsavtal med jordbrukare, vilket ger ett visst skydd mot volatila råvarupriser för Exempelvis, om priset på tomater plötsligt skyrockets, kan Heinz fortfarande köpa dem till det låga priset som avtalats i kontraktet. Andra produkter som mejeri, kött, socker, sötningsmedel, kryddor, mjöl och andra frukter och grönsaker köps på den öppna marknaden 6. Företagets kärna 15 varumärken stod för 70 av den totala försäljningen Emerging markets genererar för närvarande 15 av företagets totala försäljning, men Heinzs mål är att få dem att generera 25 av vinsten till 2016 och upp till 40 på lång sikt Löptid 7 Företag visar 11 6 marknadsandelar i frusen middagsmat. FY2011 Kvartalsvinst Sammanfattning. Genererade intäkter på 2 48 miljarder, en ökning med 1 6 från första kvartalet 2010 ökade resultatet med 13 till 240 miljoner. FY011 Kvartalsvinst Sammanfattning. Reven S var 2 6 miljarder, en minskning med 1 2 jämfört med föregående års resultat för kvartalet ökade 8 6 till 251 4 miljoner. FY2011 Q3 Earnings Summary. Posted resultat för tredje kvartalet på 273 9 miljoner eller 0 85 EPS, en ökning från 228 5 miljoner Eller 0 72 EPS samma kvartal föregående år 8.Revenues ökade 2 till 2 72 miljarder som matchade analytiker konsensus estimates. Segment Information. North amerikanska konsumentprodukter omfattar verksamheter i USA i Kanada, särskilt tillverkning, marknadsföring och försäljning av ketchup, kryddor, såser, pasta måltider, förrätter och snacks till livsmedelsbutiker. Andra populära företagsägda varumärken inkluderar Classico, Jack Daniels, Bella Rosa, Viktvaktare, Bagel Bites, Boston Market, TGI Friday s, Lea Perrins och HP Heinz äger maten och licensrättigheter för dessa olika varumärken Wal-Mart WMT är företagets största kund och står för ungefär en tiondel av försäljningen 9.US Foodservice som liknar det nordamerikanska Consumer Products-segmentet, men handlar om kommersiella barer, vila turister, fritidshus, automater, uttag och icke-kommersiella skolor, sjukhus, fängelser, militära livsmedelsbutiker och distributörer. Europa omfattar verksamheten i Europa av produkter i alla kategorier Andra populära företagsägda varumärken inkluderar Orlando, Karvan Cevitam, Viktvaktare, Brinta, Nipiol och Plasmon. Asia Pacific inkluderar verksamheterna i Nya Zeeland, Australien, Japan, Kina, Sydkorea, Indonesien och Singapore av produkter i alla kategorier. Andra populära företagsägda varumärken inkluderar Tim Piper, Wattie s, ABC , Bruno och Winna Företaget planerar att börja producera barnmat på växter i Kina och Ryssland och att odla sin barnnäringsaffär i Indien. Babymat är företagets högsta marginalprodukt, men står bara för 11 av intäkterna 1 1 miljarder bolaget är världens femte största företag totalt barnmat Kinas barnmjölksersättningsmarknad uppskattas vara 2-3 7 miljarder kronor och Heinz har redan 3 1 marknadsandel ingår 48 andel av beredda bebis Livsmedelsmarknaden Ett par konkurrenter i Kina s barnmatmarknad kan vara potentiella övertagande mål, särskilt då Heinz fortsätter den globala trenden av konsolidering på babymatmarknaden efter Nestles förvärv av Gerber och Danones köp av Numico 10. Rest of World inkluderar verksamheter i Afrika, Indien och Latinamerika av produkter i alla kategorier Andra populära varumärken är bland annat Wellington s Complan, Glucon D, John West och Banquete. Produkter som andel av totalinkomst 11. Trend och styrkor. Rising commodities Priserna tvingas Heinz att göra svåra val. Möjligheten att skaffa råvaror som innehåller jordbruksvaror som tomater gurkor, potatis, mjöl till förmånliga priser är en viktig del av företagets framgång. Högre råvarupriser innebär att högre produktionskostnader för företaget, Vilket tvingar företaget att antingen höja priserna på sina produkter genom att lägga bördan på konsumenten eller ta själva bördan genom ab Sorbera de högre kostnaderna och sänka vinstmarginalen Många variabler påverkar tillgången på dessa varor, såsom regeringens politik och reglering, skördebrist på grund av sjukdom eller skadedjur, skadliga väderförhållanden eller andra oförutsedda omständigheter. Konsumentförändring Skiftande mot hälsosamare livsmedel. När konsumenterna blivit mer medvetna om hälsan har de visat en växande efterfrågan på hälsosammare alternativ i alla livsmedelskategorier. Genom att förbereda denna våg av konsumenternas känsla introducerade Heinz en certifierad organisk ketchup Heinz Organic Ketchup och Heinz Light, som är låga sockerketchupar, liksom ett antal andra hälsosamma alternativ Den största konkurrenten på marknaden för organisk ketchup är ett privat företag som gör Annie s Organic Ketchuppetitor Analysis. Eftersom Heinz tillverkar ett brett sortiment av produkter som säljs på olika marknader står företaget inför konkurrens från både stora företag med diversifierad Produktlinje och mindre företag med ett smalare fokus . På marknaden för konserver och soppar är Campbell Soup Company CPB och ConAgra Foods CAG Heinz direkta konkurrenter.

Comments

Popular posts from this blog

How To Make Pengar Day Trading Forex

Bäst Lager Handel System Ever

Ahrens Glidande Medelvärde